donderdag 17 juni 2010

Zoë Lilly Belle



En Tante Poppie maakte ook een poppeke,
alleen, zo zonder de verloofde :)
Ze kreeg mooie rode lokken
 en een ja ja zwierig zsa zsa rokje.
Haar frommelige handjes doen een beetje denken
aan Marie-Julie haar superzachte rimpelige voetjes.
Dan kan alleen maar gezegd worden dat t' in de familie zit!
En nog een priegelachtig detail,
(haar schoenen van de wintercollectie van 2009)
kunnen uit én...aan.
Ze draagt haar rode haartjes in twee zijdelingse
staartjes, maar als ze wil, kunnen
we dit naar een opsteekkapsel of losse lokken
omtoveren!
Hier is mijn poppemie!

edit: de witte onderbroek wil ik niet vergeten te vermelden! ;)

edit 2: hier kan je het patroontje vinden, opgepast Poppie haakt Engels !


15 opmerkingen:

  1. Echt superlief!
    En het ziet er zo ongelooflijk moeilijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaah, die is echt ZALIG! Ik wil ook!
    Waar heb je 't patroontje vandaan, Japan? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt echt mooi hoor!
    Hoe doe je het toch allemaal????
    Wie heeft er nog een award voor deze meid?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie dame, echt heel leuk gemaakt.

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi! Enne, veel succes op je big day! Niet te zenuwachtig zijn eh! Hoor mij hier, als ik ooit trouw zal ik ook sterven van de zenuwen :) Maar ik ben al benieuwd naar de dingen die je geheim hebt gehouden voor ons die na de bruiloft pas gepost worden :) spannend-spannend, vergeet ook geen foto van het kleed eh :)

    BeantwoordenVerwijderen