donderdag 28 juni 2012

Ik moest me schamen...


...u beloven de heerlijkste projecten te laten zien en dan niks van me laten horen.
Bij deze beloof ik u een poging te gaan doen om u alsnog te verblijden.
Dat geldt ook voor al die lieve dames waar ik zomaar ende voor niksken iets kreeg opgestuurd.
Evenals de kikkervrienden, die nu waarschijnlijk al heel der boeken verslonden hebben, zonder dat ik een kik gaf...
Hier voor mij een hele waslijst op papier van naaisels en stuff, zelfs 2 halve tutorials... begin al maar te watertanden.

Maar eerst... ons pop werd 1jaar...de foto's...

Thema: vlinders en kleur
na een heel jaar van rood-wit, verwijzende naar haar doopkaartje en het hele kersenrode thema


De uitnodiging

Idee gepikt van deze juffrouw,
en meteen was ook het vlinderthema geboren, waarvoor dank Inge :)

De kroon

Ontwerp: een beetje van overal, 
aanpasbaar aan het hoofdje
en het birthdaygetal met velcro
en ne vlinder of course.

Het feestkleed

Jurkje uit de Knippie April/Mei 2012
en aangepast door ons naaimama.
Ik heb toch zo een chance eh ;)

Het feestvestje: aangeleverd door mijn lieve schoonmama

En in primeur: de feestlegging
Tips, tricks en waar ik de mosterd haalde, krijgt u binnenkort.
Want ja ja, ik naaide ook iets ;)
Mijn eerste encounter met tricot, dat is wat mannekes!


En de feestshoes! niks zelfgemaakt, gewoon omdat ze zooo mooi zijn!

De feesttaart


alles van de AVEVE
euh, tis te zeggen....kant en klaar koop je dat daar niet eh 

De feestkadootjes bij de opvang
cupcakes

Zeepjes nog niet in de verpakking

De versiering


Vlinderkes, in alle kleuren...
en geponste bloemekes, ook in alle kleuren
en margrietjes...
zeer arbeidsintensief!

Maar... u kan daarvan gespaard blijven!!!
Wie graag een heus vlinderfeest wil geven en niet wil knippen,
let me know!
Ik geef jullie even de tijd en ons popke zal iemand kiezen.
Inclusief de vele geponste bloemekens...
Ik zou niet twijfelen als ik u was...

en euh... u hoort nog van ons ;)

7 opmerkingen:

  1. Alles is heel mooi, zo met die vlinders maar ik laat het winnen aan iemand anders .Ik heb een andere vraag:Heb je die zeepjes ook zelf gemaakt ? Zou je dat eens willen delen ,hoe je ze maakte?
    Groeten ,Martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Martine, hier kan je vinden hoe ik ze maakte, heel eenvoudig hoor. http://www.poppiepink.blogspot.be/2012/04/een-kersvers-doopfeest.html Groetjes

      Verwijderen
  2. Mijn dochter wordt in september 2 jaar en zou ook heel blij zijn met zo'n vlinderfeestje denk ik :-)
    Dus ik wil graag meedoen voor de prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een moois allemaal. dat moet nogal een gexeldig feest zijn geweest. Heel knap. en ooooh, RODE schoentjes. verliefd op. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben oo kwel fan van zo een vlindrfeest! supermooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hhm, voor een vlinderfeest acht ik mij een beetje te oud, al vind ik alles prachtig! En dat kleedje jong, zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, ik zie dit nu pas. wat mooi allemaal :) dat moet een fijn feestje zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen