maandag 2 augustus 2010

I wish to thank all you crafty woman....

Ik kreeg deze leuke award van MiekK's.Waarvoor oprechte dank!

En zoals het een echte "awardwinster" betaamt...
ne speech...

Ik wil iedereen bedanken...
voor het lezen van mijne kunstige zever
voor het reageren op de gefotografeerde maaksels
voor jullie enthousiasme
voor al jullie ideeën
*pinkt een traan weg*

haha, en nu mogen jullie 5 bijzonderheden van Mevrouw Poppie ontdekken.

Numero 1:
Poppie is een geen ochtendmensje, eerder een avondmens.
Voor meer bewijzen omtrent het ochtenhumeur, richt u tot Meneer Poppie.

Numero 2:
Poppie is een (zoals ze het in het Antwerps zeggen) viesneus.
Spijtig genoeg moet ik mededelen, tot mijn grote spijt dat ik niet veel lust!
Met grote tafel-restaurant-bruiloft-op bezoek gaan met eten- ...problemen als gevolg

Numero 3:
Poppie heeft niet zo veel geduld.
(niet zo veel mag als zeer weinig geïnterpreteerd worden)

Numero 4:
Poppie vindt het echt niet leuk, in tegenstelling tot vele andere blogsters, om te koken.
zie ook numero 2 :)

Numero 5:
Poppie kan niet goed tegen rommel.
Haar eigen rommel is dan ook gene rommel, en daar kan ze dan weer wel tegen.
 
En nu het leuke gedeelte.
Ik geef graag deze award verder aan:

CAET'S BLOG
voor haar leuke frisse ideeën

PIERELANTIJNTJES
voor het steeds aanbieden van inspiratie

KAAT HANGT DE SLINGERS
voor haar ongelofelijk leuke kamers

NAJA'S KNITTING
voor de leuke hebbedingetjes




3 opmerkingen:

  1. Oooh wat lief!! Dank je wel hoor Poppie.
    Erg leuk om wat meer van je te weten te komen. Ik hou trouwens ook niet van koken hoor. Besteed mijn tijd veel liever aan knutselen en handwerken.
    Fijne dag verder,
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heyhey ik vind het super dat ik deze Award namens jou krijg, maar heb deze al 2x ontvangen en doorgegeven. Wil je in ieder geval heel erg bedanken dat je onder andere mij gekozen hebt!

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van je! Merci!
    Ik ga hem - als ik wat meer tijd heb - opnemen in de blog en doorgeven.

    BeantwoordenVerwijderen