dinsdag 5 oktober 2010

Lectuur!

Ik moest er lang op wachten maar nu heb ik ze eindelijk in mijn bezit.
Deze lekkere boekies om de poppenwereld versteld te doen staan.
Enige obstructie is de bouw die nogal wat aandacht vraag dezer dagen.
Niet lezen of al maar denken om iets te maken, maar bouwen dus.
Maar op een gezellige winteravond met de dwarelende sneeuwvolkjes op de achtergrond...
dan... dan zal ik de sterren van de hemel lezen in deze boekies en wie weet een meesterstuk produceren!
Zosè!








6 opmerkingen:

  1. Leuke boekjes!
    Ben benieuwd wat jij ervan gaat maken!

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb hier ook zo'n soort boekske liggen en heel wat zwangere vriendinnen... 't zal er dan toch ook eens van moeten komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij ben je heel erg druk :-)
    Ik mis je blogjes..... snik....
    Hoop dat je snel weer eens komt koekeloeren ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke boekjes! Hopelijk komt er weer snel een blogje! Ik heb ook even stil gelegen, maar de draad terug oppikken is leuk! Ik hoop dat je het ook doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke boekjes! Waar heb je ze gehaald/besteld (als ik zo nieuwsgierig mag zijn)? Ooit, als mijn naaikunsten vorderingen maken zou ik mij eens willen wagen aan zo'n pop.

    BeantwoordenVerwijderen