woensdag 20 april 2011

Award!

Yes, ik kreeg hm van deze madam hier en blijkbaar mag ik jullie nu een aantal weetjes vertellen...

WEETje 1: Ik ga door het leven als een viesneus!Ik lust namelijk niet zo veel en daardoor zijn vaak trouwfeesten, dineetjes en feestjes een ramp, omdat daar natuurlijk eten bij te pas komt. Meestal ga ik dan in cognito als veggie...kan ik het beestenvlees al omzeilen. Probleem: nu het ukje op komst is, ga ik mijn status als viesneusje toch een beetje moeten aanpassen...dat wordt spannend!

WEETje 2: Als ik een smoothie drink, kan ik de vitaminen door mijn lijf voelen stromen!Hmmm...heerlijk Ben dan ook fan van alle sapjesbars in de omstreek.

WEETje 3: Ik zou zo gek zijn om a la minute mijn koffertje te pakken en op reis te gaan moest een of andere tv/radio/...maker me dat aanbieden.Ik hou namelijk van reizen, een microbe die ik van mijn grootouders geerfd heb. Ik bezocht thailand, cuba en jamaica en als ik het woord zaventem hoor krijg ik de kriebels.
Alleen moet ik er ook bij zeggen dat ik een enorme dromer ben, dus kom nu niet af met een gratis reisje, want ik mag niet meer vliegen (Beebje is momenteel 33 weken), er staat nog ne bouw te wachten op aandacht, en ik zou manlief niet meer zo lang kunnen missen...denk ik ;)

Zo se, alweer wat interessante info op het net ;)
En dan geef ik de award graag door aan Katrienje Vanalles en de stikdoos , zodat het www nog leerrijker wordt.


4 opmerkingen:

  1. Zo leuk, dank je voor mijn eerste award!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, maar zo'n gratis reisje mag je altijd aan mij doorspelen hoor ;). Geen man om te missen, geen beebje in de buik en geen huis dat staat te wachten, nog niet!

    Leuke blog het je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je award!
    Hoe doet een viesneusje dat op reis, bedenk ik me dan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lijkt me eigenlijk vervelend en onhandig, zo'n viesneus zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen