donderdag 9 augustus 2012

Terug en tout!


Oftewel...terug van vakantie en 'tantie tout' 
(lees: tante stout, zoals een bepaald dametje het zou stellen)

Ik ben jullie hier toch wel echt schandelijk aan het verwaarlozen!
Dat is gewoon een feit.
En tis niet dat er niks meer gefabriceerd werd eh...neeje, gewoon gene tijd, geen goesting of weer iets anders wat in de weg komt lopen.
Dan heb ik het niet over de dochter die nu ondertussen al aardige meters kan afleggen, maar gewoon andere stomme dingen die ervoor zorgen dat ik er niet toe kom, huishouden enzo ;)

Anyway... zie hier een nieuw blogbericht, speciaal... voor jullie :p

Kringloopschatten





zonder woorden? of toch een paar... 
spuitbusverf van axion
plakplastiek van hubo
krijtbordplastiek van V&D
kaders en hertje van de kringloop
karton:verloren voorwerpen in onze kelder ;)

En dan nu een echte kringloopSCHAT
een echt juwEEEEEltje...



Vol knoopjes en spulletjes... heerlijk
Nu nog opschuren en verven...ooit...als ik geen huishouden meer heb, of minder of tijd of geen andere projecten of...

Kringloopjeugdsentiment voor geen geld
HOnkie en POnkie
ingekleurd met de grootste zorg. Super toch!


3 opmerkingen:

  1. hehoi, je bent terug, ik dacht vanmorgen nog, dat je al een tijdje niet meer in blogland was. Leuke dingen heb je weer geplaatst. MOet ik bekennen dat ik ook wat gemist heb, want het tuto van de legging, en het prachtige kabouterpakje had ik nog niet gezien. Mooi allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een boffert (?) ben je met zo'n prachtige naaidoos! Jaloers ben ik :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooow, zowel houten hertje als naaidoos zijn om ontzettend jaloers te worden! Fijn dat je er weer bent, geniet van je schatten (ook die schat van een dochter! :)

    BeantwoordenVerwijderen