maandag 20 augustus 2012

Poppie goes out!

T' is gebeurd...
Poppie heeft een logo, een echt logo.



En met dat logo ging Poppie naar de markt, of beter gezegd op de markt staan.
Mijn allereerste marktje werd een feit.
Tijdens de warmste dag sinds... stond ik rustig onder een prachtig bladerdek met mijn handgemaakte popjes, knuffels en spulletjes.
Er was geen volk...en toch...ik vond het heerlijk.
De weinige mensen die kwamen en die ongedwongen commentaar gaven over mijn gepruts, goeie commentaar dan natuurlijk eh...daar doe je het toch voor.
Het is leuk om eens te horen wat de mensen van je werkjes vinden.
Maar...geen goed bericht zonder fantastisch beeldmateriaal, of beter gezegd de bewijzen...





Ik zat ook niet stil 
(veel te zenuwachtig voor mijn allereerste marktje, wat dacht u) 
en maakte nog deze opbergpotjes.

(met origineel poppielogo :)

De werkwijze voor deze potjes is heel simpel, u kwam ze vast al tegen in blogland.
Potje zoeken, beestje vangen, vingers meeverven en beestje plakken.
Hier haalde ik de mosterd.

Nog een uiltje met scheef kopje, dat moest dus zo eh ;)
en vilten ritstasjes waarvan u de uitleg hier kan vinden.


En dus heb ik de microbe te pakken...
Nu heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en mijn knuffels en mijzelve tussen de deelnemers van het kunstmarktje Montmartre in Hasselt gewrongen.
Ah ja, want er was nog net een plekje voor handgemaakte Poppies.
Dus voor al diegenen die eens willen curieuzeneuze  of gewoon niks te doen hebben...
NU ZATERDAG 25/08 POPPIE OP MONMARTRE IN HASSELT
VAN 14 TOT 18U.
Zo dat reclaam maken gaat mij al goed af geloof ik.
(ja, zo zonder facebook, ik ben daar nogal geitewollesok in, maar ik houd u niet tegen om mijn blijde boodschap daar op uw bladzijde te verkondigen:)

En dan nog een klassieker om af te sluiten...
Kleine Wout kreeg nog een pamperzakske van mme zsa zsa, 
alle van het patroon van mme.
Het gepruts kwam voor mijn rekening.


oh ja, en houd u vooral niet in om commentaar te spuien over mijn nieuw logo eh...
opbouwende kritieken altijd welkom ;)



6 opmerkingen:

  1. 't Is een schoontje, dat nieuwe logo, amai!
    Zal ik 'm op facebook zwieren? Dan is dat ineens gedaan, zie! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit allemaal. Een brutale vraag misschien, maar welke prijs vraag jij voor je producten? Ik sta ook wel eens op een markt, maar vind het erg lastig. Als je wilt mag je me ook emailen erover janneke@vrijdag.net

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk logo, heel grappig en lief!
    En heel goed dat je op markten staat, ik doe het ook regelmatig en hoewel je er vaak niet heel rijk van wordt (op een hele dag staan verdien ik soms mijn uurloon bij mijn baas) maar het is zo leuk om je spulletjes in handen van anderen te zien, die eens een kritische blik werpen of heel blij zijn dat ze een uniek handgemaakt product hebben gevonden dat ze graag meenemen naar huis.
    Hasselt is wat ver weg voor ons, maar als je eens wat meer naar het midden van het land komt, komen we elkaar eens tegen, lijkt me heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk logo en wat een prachtige spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen