maandag 3 september 2012

Wollige Beestenboel

Nieuw logo, nieuwe spulletjes... zo moet dat!

Nummer 1: Meneer de uil
gehaakt met heel dik wollig garen en haaknaald nummer 7
afwerking met vilt
patroontje beetje zelf gefabriceerd zo op het zicht :)

Nummer 2: Wollig poppie pink tasje
ook dik wollig garen, haaknaald 7

Patroon: haak 30 losse 
haak een stokje in 3e losse van je haaknaald
haak nu nog 26 stokjes
eindig de rij met 2 losse
keer je werk en haak weer een hele rij stokjes

Het handvat: idem als hierboven alleen maak je het geen 30 losse breed,
maar bijvoorbeeld 6.
Vouw je gehaakte lapje dubbel, aan elkaar haken of naaien, handvatje eraan en klaar!
Grappig miniuiltje: patroontje van deze creatieve madam

Nummer 3: Hoera terug naar school vlagjes!
u kan ze zo maken of zoals ik bij deze vlagjes deed
Knip je driehoekjes met een kartelschaar en combineer leuke combinaties ;)
Zwier die handel tussen de biais en klaar!

Nummer 4: Softie soft
Beertje gemaakt van fleece en katoen
Je kan hem zo maken.


En dan nog een nieuwtje:
ook al is de geitenwollensok in mij nog totaal onbekend met het populaire sociale netwerk
POPPIE nu ook op facebook
ik denk dat je me hier kan vinden
Geen idee hoe de prul werkt, maar moest ge mij tegenkomen,
moogt ge mij leuk vinden
vriendje worden
of weet ik veel wat beklikken, ik zal het wel zien denk ik ;)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten