zondag 14 maart 2010

Over de "oh's" en "ja,mooi's".

Als 1000den van jullie dit met gemak tussen de soep, was, plas en pattatten kunnen doen, moet ik er toch ook iets van kunnen maken. Ondanks de blonde haarkleur en het bijna niet te beschrijven weinige geduld ga ik mij aan de blogwereld wagen. De reden is niet zozeer om te kletsen of te vertellen maar om het feit dat de verloofde en menig andere enkel kunnen reageren met een anti-enthousiaste "oh" of een te ongeînteresseerde "ja, mooi" op mijn creatieve wondertjes. En dan niet te vermelden dat de verloofde dan eigenlijk nog durft de goal van de voetbalmatch gezien te hebben. Om de zoveel tijd moet ik een beetje creatief zijn geweest, anders begint het te hard te kriebelen. Maar met een bouw en een trouw onderweg is dat vaak niet zo simpel. Als het me dan toch lukt om van een probeersel een maaksel te maken, moet iedereen dat ook een beetje geweldig vinden. In tegenstelling tot de verloofde vond ik een heel aantal blogs met ook, al dan niet blonde, creatievelingen die waarschijnlijk de "oh's" en "ja,mooi's" bewaren voor voetbal en zo,net als ik... Dus aan alle blonde en andere haarkleurige creatievelingen... hier komen mijn knuffels, haaksels en maaksels.

1 opmerking:

  1. Hoi meid,

    Wat een orginaliteit! Maar we zijn dan ook niks anders gewoon van jou he.
    Ik vind het echt super mooi wat je al gemaakt heb en als ik binnenkort eens feestje heb en weer niet weet wat ik moet kopen kom ik zeker en vast eens in jou knutselatelier piepen.
    Dikke kus Kelly x

    BeantwoordenVerwijderen