dinsdag 4 mei 2010

ik in galakleed EN meneer Depp...voor de tweede keer :)

Jawel, mijn allertweede AWARD is een feit.
En tis ne hele leuke.
Ne dikke mercie aan Liefgeval.
En dan nu de bedankingsspeech...
Ik wil vooral de verloofde bedanken...mijn naaimama en mijne Singer...:)


Ik mag jullie 10 weetjes mededelen waar ik heel blij van word.
en hier gaan we dan...

1. mijn kersverse meterschap door het kersverse boontje zelf gevraagd :D
2. het uitkijken naar mijn trouwdag
(en de voorbereidingsstress vergeten we er even bij)
3. mijne verloofde, tis toch echt ne schat van een man
4. het aftellen naar de huwelijksreis...en dan...lekker ver weg op vakantie... met palmbomen...e cocktailke...hmmmmmmmmm

ok... daar werd ik al heeeeeel blij van

5. de zomer...ik kijk er heel erg hard naar uit!
6. een terrassje met vrienden
7. POPPIE en alles daaromheen
8. jullie leuke stimulerende bemoedigende reacties
9. goed nieuws voor andere mensen
10. dromen over dingen die misschien toch ooit gaan komen...

En dan nu de winnaars voor deze AWARD

omdat ze een leuke job verdient
omdat ik popje Mona aka Griet nog steeds op foto's zie verschijnen
omdat haar opmerkingen altijd zo heerlijk anders zijn
omdat ze met weinig energie de mooiste maakseltjes kan produceren.

Lady's enjoy the show!


11 opmerkingen:

  1. Juij!
    Dankjewel!

    En van al die dingen die jij opsomt, word ik persoonlijk ook wel blij :). Een cocktail, njammie *likkebaard*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, bedankt zeg!! Weeral ;-)
    Maar opnieuw gaat Mr. Depp toch gedeeld moeten worden hoor! Zin om samen met hem de rode loper te doen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @misspatee: Dat doen we, denk trouwens dat de onschuldige verloofde het ook beter vindt moest je tussen mij en Johnny in komen lopen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is daar nog plaats op jouw vliegtuig? Klinkt wel goed, hé! En de blogwereld staat mij ook wel aan :-) Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha wat leuk om te lezen, ik heb ook heeeel hard zin in de zomer ;)
    Het hart is vanmiddag per TNT postduif naar je toe gevlogen, ik hoop dat het nog iets op tijd is!
    Groetjes Anouska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteeeeeeerd! je verdient hem meid!
    En je speech? We want more!!!! Hahaha, ik zie je al staan op dat plateautje met je award, in tranen, make up die doorloopt. Geweldig!

    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Dutchie: haha, idd en dan maar met dat witte zakdoekje vegen zodat ik toch goed op de foto zou staan!ik vrees dat dit ook een scenario zou kunnen zijn tijdens onze trouw in juni...dus witte zakdoekjes mag ik niet vergeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh dankjewel seg! Ondertussen klimt mijn energiepeil gestaag en voel ik me beter en beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zal je zien komt'ie dubbel......

    Hej jij daar! ;-)
    Watervaste mascara, zet hem op je lijst!!! Naast de witte zakdoekjes!

    Jij nieuwschierig aagje! Wat ik ga maken weet ik nog niet maar het is weer tijd voor een..... Juist ja!

    Maaruh.....sssssssst, ik moet nog wat moois verzinnen al heb ik al wel wat ideetjes!

    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jeujjjjj...ik ben er als de kippen bij natuurlijk haha, groetjes van uwe partner in crime :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dju ik ben hier ook weer eens een week niet geweest, en ik zie dat je al genomineerd bent, ach dan een dubbele nominatie eh :)

    BeantwoordenVerwijderen