zaterdag 8 mei 2010

Van een lieve mama voor een andere...

Babybips gaf een wel hele leuke gedachte aan een mooie give-away.
Je mocht namelijk je gewonnen kado weggeven aan een lieve mama die het verdient.
Zonder aarzelen heb ik mijn vriendin "genomineerd".
Deze lieve mama verdient het grootste hart ter wereld!
Ze is de trotse mama van een lieve kleine meid die nu al meer dan een jaar oud is.
Kleine meisjes worden toch snel groot.
Het engeltje is geboren met een afwijking aan de hersentjes...
en daarom een dik groot hart vol liefde voor mama K.

Deze morgen mocht ik het leuke pakketje ontvangen met een zeer lieve kaart erbij.
Van zoveel naastenliefde word je toch even stil...

Een hele dikke dikke dankjewel aan babybips.
Mama K krijgt zo snel mogelijk dit mooie kadootje!

 

5 opmerkingen:

  1. Ik vond dit: http://www.burdastyle.com/projects/poppy-t-shirt en moest direct aan jou denken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief, zowel van de schenkster als van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Poppie, wat een lief verhaaltje, ga er helemaal van blozen ;)
    Veel plezier hoor ervan en ik zal duimen voor een sonnetje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hej, wat leuk! wat een schattig hartje zeg!
    Ik zag je blogje voorbij komen en was helemaal vergeten dat je een leuke GiveAway had, hij staat bij mij in de lijst hoor!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen