maandag 10 mei 2010

so much to do... and sooooooooooo little time

Mag ik even.... ow my God!

Ik wil graag tijd, tijd, tijd,... in minuten,seconden, in uren en dagen.
Het lijkt wel of de wereld 3 versnellingen hoger draait dan ikzelf.
Ik loop zowat in slow motion te huppelen... en ook al is dat een grappig beeld... ha ha... ik heb er niks aan.



Trouwen, bouwen, freubelen, fotografie... kopje vol ideeën, maar ik geraak er even niet.

Zo, dan weet de wereld dat ook even weer.
Graag een versnelling minder alstublieft :)

2 opmerkingen:

  1. a, maar waar zit die versnelling? ik heb er ook last van! ;) en als ik die shop met tijd vind stuur ik je het adres...veel succes met de wedding stress, heel herkenbaar hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond trouwen alleen maar leuk op de dag zelf. Ik werd gek van de voorbereidingsstress! Courage!

    BeantwoordenVerwijderen