dinsdag 20 april 2010

Pief, poef en ..... PIF!

Jeujjj!

Ik kreeg een supergeweldig PIFkado van Oojipie.
Zat gisteren reeds in de bus, maar omwille van 'trouwbrainstormverplichtingen' vandaag pas vermeld.
En wat voor een PIFje!
Mag ik jullie tonen:



een superleuke tas, waar dus echt heel veel leuke spullen in gaan
een heel leuk gehaakt bloemeke, dat ik al meteen op de tas heb gespeld, staat er beeldig op
en de meest schattige aardbeisleutelhanger




Een dikke dikke dank je wel aan Oojipie. Ben er superblij mee!



Maar.... dan is het nu mijn taak om drie deelnemers te vinden die graag een kadootje van mij ontvangen, om daarna zelf 3 mensen zeer happy te maken..

Dus wie wil er graag meedoen aan een pief, poef.... PIFje?

10 opmerkingen:

  1. Super leuk! Ook een hele leuke tas! Nu nog zelf bedenken wat ik ga maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tis precies wel moeilijk om piffers te vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou erg graag mee doen, maar zoals je weet heb ik er zelf ook nog ééntje lopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, en wat doen we nu? we willen piffen en der zijn geen piffers????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er maar eentje, misschien als je er geen vind een maandje wachten en de oproep opnieuw zetten? Ik ben aan het denken om het zo te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeujjj! De allereerste! MamavanEmmaenMona, nog twee piffers te gaan, en je kadootje komt eraan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. *aarzelend* zou ik...?
    OK, ik smijt me er gewoon ook bij :)
    (op voorwaarde dat de Singer vandaag hersteld is natuurlijk)

    BeantwoordenVerwijderen