dinsdag 8 maart 2011

Een zakske...

Hm...mag ik aan alle dames en tutorial maaksters even een tipje vragen?

Vaardige stiksters,
wanneer jullie zeggen dat iets in 5 min of een luchtig half uurtje gefabriceerd is, dan meen ik natuurlijk ook dat ik dat in no time gefixt krijg.
Maar zelfs al tel ik de minuten pas als ik al in de helft ben,
dan nog wordt het tijdslimiet ver overschreden.
Dan komt er ook nog eens een ritske aan te pas,
met dank aan naaimama voor de hulp,
(lees: hulp of het bijna volledig in elkaar flansen van het stoeme zakje)
en we zijn een dik uur verder!

Dus wat hebben we geleerd,
5 minuten zijn in de naaiwereld van juffrouw Poppie een uur.
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid ;)


het 60 minuten-zakje



6 opmerkingen:

  1. maar het resultaat mag er wezen;) en wedden dat het volgende zakske sneller gaat? mmmm lekker eitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankuwel Poppie, nu weet ik dat ik niet de enige ben die niks klaarkrijgt op 5 minuten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bij mij duurt dat meestal ook wel wat langer, maar oefening baart kunst!
    Vorige keer had ik zo'n piramide-ritstasje op 3u as in elkaar, deze keer al op 1.5u!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie zakje, en oefening baart kunst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een malleke maken, bespaart u veel tijd. geen ritsvoetje gebruiken ook. en inderdaad, oefenen. meer tips heb ik niet... schoon zakske is 't geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga er sowieso van uit dat het bij mij veel langer duurt dan er in tutorials of handleidingen geschreven staat. Als extreme twijfelaar moet ik mezelf bij elke stap van de handleiding wel twintig keer overtuigen dat de uitleg zeker hetzelfde is met wat ik doe.
    Ben er dus jammergenoeg zeker van dat jij het rapper gedaan hebt dan ik zou doen. Dat kan misschien een kleine troost voor je zijn....
    En je hebt wel een heel mooi resultaat: zo'n mooi ritszakje!
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen