zaterdag 26 maart 2011

Grote Lente Give Away!!



Om de lente te vieren,
om jullie eens te verwennen,
omdat het beebje me terug laat freubelen,
omdat ik al meer dan 100 volgertjes heb...

Wat valt er te winnen?
2 van deze drie pakketjes
In elk van de 3 pakketjes zit het volgende:

* een labelstempel met stempelkussentje
* poesjesreliefstickertjes
* 3 houten stickers
* een bedeltje
* 2 kleurige fluffige koordjes
* gekleurde knijper
* pimppakketje

Je kan kiezen uit drie pakketjes...

LOES DE POES



RAF DE GIRAF


KRIS DE VIS


Wat moet je ervoor doen?
* laat een leuke reactie achter en vermeld welk pakketje je wil
* volgers krijgen een extra stem, dus aanmelden is de boodschap maar niet noodzakelijk om mee te doen
* vermeld deze give away op je blog en je krijgt nog een extra stem, maar het is niet verplicht natuurlijk


Je kan meedoen tot zondag 10 april.
Veel succes iedereen!


57 opmerkingen:

  1. Dit is echt verwennerij! Ik doe graag mee dus. Volgen doe ik al en zo meteen zet ik een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vergat nog te vermelden dat ik voor Raf de giraf ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als volgster ;-) doe ik graag mee voor Loes de Poes en zet een linkje om mijn blog ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Man man man, wat schoon spul!!!!!!! Ik doe heeeel graag mee, ben volger en zet een linkje op mijn blog. O ja, ik ben vooral dol op het visje!!! (mijn sterrenbeeld is vissen namelijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch! Ik ben een volger ;-). De naam van mijn kat is Loes dus ik ga met volle overtuiging voor pakketje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Ik ben al een volger en wegens het gebrek aan een blog, zet ik de link op mijn facebook :-). Ik wil graag meedoen voor Loes de poes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe heel graag mee en ben helemaal gek van Raf de Giraf aangezien de lievelingsknuffel van dochterlief een giraf is ! Wat zouden we daar blij mee zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga ook voor Raf de Giraf! wat een superleuke give-away :-) ik volg je via bloglovin'!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh, fijn, zeg ik doe graag mee voor Loesje! Ik vermeld het op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik waag ook mijn kansje, als ik mag. Er zou gevochten worden voor de poes tussen onze dochters, dus hou ik het liever ook mogelijk voor zoontjelief: dus ofwel Raf de giraf ofwel Chris de vis, maar welke keuze laat ik jou. Fijne give-away van jou!
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik kan niet kiezen !!!!!!



    Allez : als het echt moet : mijn top 3 :
    1. loes de poes
    2. chris de vis
    3. raf de giraf

    Ik word met plezier vokger !
    en ik plaats een link op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oo wat een leuke give away!
    Ik kom voor het eerst op je blog, en ik val met mijn neus in de boter!
    Leuke blog heb je! ik ga je volgen!
    Enne mijn voorkeur???......uuuuuuhhhhhhhhhhhhh
    Loes de poes1

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb ook voorkeur voor raf de giraf! wat leuk! Ik ga je ook volgen en 'n link op m'n blogje zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou ik ga zeker voor Raf de giraf omdat ik aan de doopsuiker van men petekind bezig ben en dat is met een girafje...Leuk dus om later naamlabels mee te maken.
    Volger ben ik al een linkje komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Miauw! Wat vindt mijn kleuterjuffertje het poezenpakketje "wauw"! Zelf hebben we twee kattepoesjes gered uit de vergeethoek (de plaatselijke graskant) en zijn dus tuk op alle poezespullen!
    Ik word meteen volger en probeer een link te maken naar mijn blog (als dat lukt... ben pas nieuw!)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a great giveaway!
    I'd like Kris Fish please!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Raf de Giraf, vind ik super. Volgen zal ik doen en een suitzoeken hoe ik je op mijn blog kan plaatsten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooh Raf de Giraf, het eerste knuffeltje van mijn zoon was een girafje !! (mijn zoon is nu 14!!). Volgen doe ik je al en een linkje ga ik plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben volger geworden.
    Ik wil graag mee doen voor Raf de giraf!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tuurlijk doe ik mee. Ik volg je al langer en vind het steeds leuk hier te komen piepen.
    Ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaald pakketje, ze zijn allemaal mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ding graag mee voor de giraf.
    Er zijn hier grote fans in huis van dat beest.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super! wij hebben dit weekend heerlijk genoten met onze kleine kadee in het water, dus ik ga voor kris de vis graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super, lente! Ik doe graag mee voor de giraf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik volg jou en ik doe mee voor Kris de Vis :-)! En ik zet ook nog een linkje op m'n weblog. En ik ga dan de komende 2 weken heel hard hopen dat ik eiiiiiindelijk eens iets win ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Als volgster...
    Super, ik doe graag mee voor de giraf! Mijn kinnekes zouden dit zalig vinden!
    Succes met de blog,
    Barbara L

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke blog! Kom hier nu voor het eerst, en ga je volgen. Zal ook eens kijken hoe ik je op mijn blog kan zetten.
    De keuze is: raf de giraf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. met veel plezier wil ik wel raf de giraf adopteren!!! als toekomstige onthaalmama komt hij zeker en vast van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. yaah wat leuk, ik ga voor kris de vis, zet meteen een berichtje onder mijn blog en ben ook meteen lid geworden, ik ga straks je hele blog door speuren

    xxMarit

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ow, wat leuk!
    ik val met mijn neus in de boter ;)
    Nou, volger wordt ik meteen! en zal morgen even een linkje op mijn blog plaatsen (ga zo eerst mijn bed in duiken)
    Alleen een beetje lastig kiezen met zoveel leuks....
    omdat het moet ;)
    1. raf de giraf
    2.loes de poes
    3. kris de vis
    ....
    of toch....
    misschien...

    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk!

    Ik doe mee voor Kris de vis

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk, ik doe heel graag mee voor Raf de Giraf (ik ben helemaal zot van giraffen).
    Ik ben een volger en ik zet ook je give away op mijn blogje!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk! Ik ben al volger en doe graag mee voor Loes de Poes!
    Groetjes van Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik doe ook mee!!
    k vind ze alledrie even leuk
    verras me (als ik de gelukkige word)

    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super give-away!! Ik kom voor de eerste keer op je blog terecht maar zet je nu al tussen lijn favorieten. Raf de giraf zou heerlijk-goed passen als thema in het geboortepakket voor mijn zus haar toekomstige spruit!

    Groetjes, Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe graag mee voor Loes de Poes... Ziet er super leuk uit... En jij krijgt er een volgertje en een berichtje op mijn blogje bij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Kris de vis vind ik heel leuk! en ik ben meteen volger geworden!, leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ik ga 200% voor Loes de poes!!!
    ik ben volger en een linkje naar deze machtige give away staat al op onze blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Graag doe ik ook mee. Ik heb een poes die Poppy heet en ik ben morgen jarig.Als dat geen goede redenen zijn dan weet ik het ook niet meer.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Uiteraard gaat m'n voorkeur naar Loes de Poes!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. de dochter is zot van giraffen dus ga ik zekers voor raf de giraf. heb helaas geen eigen blog, maar ga dadelijk wel ne keer uitzoeken hoe ik volger kan worden :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke give away is dit, ik doe dan ook graag mee hoor!
    Ik vind ze alledrie leuk, jij mag kiezen mocht ik winnen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ik doe mee aan deze leuke give-away!!! ik ga voor Raf de giraf. Je give-away staat ook op onze blog : ELIEFLO!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een leuke pakketjes heb je bij elkaar gesprokkelt, echt gezellig!
    ik doe graag een gok voor raf de giraf, maar ik vind ze allemaal erg leuk!

    Ben ook volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Kom je via-via tegen, wat een leuke blog, ik volg je hoor!

    En wat een geweldig pakketje!
    Ik doe graag mee voor Loes de Poes, onze Snoezepoes vindt dat vast heel leuk, en anders ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Aha, hier doe ik graag aan mee als poezenmadam. Ik ga voor .... surprise surprise ... Loes de Poes!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik ben zo'n stiekeme volger.
    Je staat tussen m'n favoriete sites en af en toe check ik of je een nieuwtje hebt.
    Mijn klein dochtertje ( en ik natuurlijk ook) zouden heel blij zijn met kris de vis.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik wil graag meedoen, ik vind de giraf het leukst :)
    Heb een link op mijn blog gezet en ik ben volger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik ga voor Kris de vis! En zette ook een link op mijn blog!
    http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/p/give-aways.html
    En ik zal je blijven volgen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Bedankt voor je complimentje op mijn blog. Ik heb nog maar 2 weekjes te gaan (om minder..., of ietsje meer...). En ik zie dat ik hier nog net op tijd ben voor een giveaway. :) Raf de giraf vind ik erg leuk.
    Succes met de laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. je blog gevonden bij het zoeken naar haakpatroontjes , graag doe ik mee met je give away en kies ik voor loes de poes , groetjes vanuit het zonnige Turnhout , Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Kan ik op de valreep nog meedoen voor het raf de giraf pakketje? Super give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik probeer ook een hobby te creëren van leuke, handgemaakte en vrolijke dingen te maken. Ik bewonder je echt en vind het zo leuk voor jou dat deze site zoveel succes heeft. Het leven moet niet altijd serieus zijn, toch? :) Nog veel succes met jouw kunstwerkjes! Deze site is een topper, je hebt er een bezoeker bij! Groetjes, Lidewij

    Ik ga graag van Raf de Giraf, maar ik wil je vooral proficiat wensen met deze leuke site! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik vind Raf de giraf geweldig!!!
    Je maakt echt heel leuke dingen. Doe zo verder zou ik zeggen!!!

    maren_ryckeboer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  54. ooh wat leuk zeg ik kom via via op je blog als ik mee mag doen graag voor loes de poes.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen