zondag 6 maart 2011

Iemand een kadootje?

Zomaar...
omdat de lente in aantocht is,
omdat ik bijna 100 volgertjes heb,
omdat het leuk is om kadootjes te geven,
omdat je eigenlijk geen reden nodig hebt om zomaar iets te krijgen!

Wat moet je doen?
Geef gewoon een top 3 van babynamen!
Zowel jongens- als meisjesnamen mogen in je top 3 staan,
want het geslacht gaan we nog niet verklappen.

Iedereen kan meedoen tot zondag 13 maart.

En wat kan je winnen?
Deze ketting met hangertje,
zelf helemaal alleen gemaakt :)
mn eerste juweeltje...

voor jou... of jou... of jou...




13 opmerkingen:

  1. Onze kleine vent heet Vic, dat was onze eerste favoriete naam, ook Dinand stond in ons lijstje en een Luca'tje had ik ook wel graag gehad.

    Dochterlief werd een Rune, die naam had ik al jaren in gedachten, en opnieuw Luca, omdat ik er nog helemaal niet uit was of ik dit het liefst hoorde als jongens- of meisjesnaam. Manlief was minder voor Luca, dus was Luna ook een optie.

    Hopelijk krijg je heel veel reacties, zodat je een leuke naam vind! Alhoewel, dan maak ik natuurlijk minder kans op die prachtige hanger, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik doe graag mee!
    Mijn top jongensnamen: Leon, Lucas, Lou
    Mijn top meisjesnamen: Mila, Sam, Aline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel zal top 3 geven waar ik en mijn ventje over denken

    Meisje: Sterre, sky, fleur
    Jongen: Elro, boy, achillis

    Oooh wat een zalig feestmutsje , zou het direct zelf willen opzetten.

    Groetjes
    Eline DM*

    PS: altijd welkom om ook mijn blogje te komen bezoeken. En als je er dan bent, mag je gerust een reactie achterlaten. Hou het zeker in de gaten, want er komt binnenkort een Give Away aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh, dat wisselt zo snel bij mij, die namenkeuze, dus het is een impressie van het moment :).
    Wat ik momenteel erg leuk vind: sam (meisje), robin (meisje) en elvis (meisje).
    Samengevat: een jongensnaam voor een meisje :).
    Omgekeerd werkt het niet meteen, dus daar moet ik nog even over nadenken :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn dochter noemt Sine, dus dat is mijn topnaam. Was het een jongen geweest was het Mille en een meisjesnaam die ook lang op het lijstje gestaan heeft, is Janne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top 3 jongensnamen: Kobe, Louis, Lucas
    Top 3 meisjesnamen: Marthe, Marie, Lize

    Maar dat is bij mij ook wisselend. De ene week hoor ik dit graag, de andere week iets anders, ... Moeilijk he, zo namen kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ow wat leuk!!!!
    En natuurlijk van harte met 100 volgers!!!!
    Mijn top 3;
    Meisje: bloem meis en lieve!
    Jongen: kees melle en teun!

    Heel veel succes met het zoeken naar een prachtige naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. meisjes: Lore, Janne, Robin
    jongens: Jasper, Pepijn, Sam

    en natuurlijk Ferre en Lotte ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. meisjes: Lena, Sam, Fran
    jongens: Gust, Tuur, Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig hoe de voorkeur van namen toch zo verschillend kunnen zijn. Wat voor ons onbespreekbaar was, was een naam die zowel voor een jongen als een meisje kon gebruikt worden. (sorry hoor, Janina)
    Hier ook een lijstje dat soms wel eens wisselt, alhoewel er ook een paar vaste in zitten die nooit wisselen.
    meisjes: Verena, Astrid, Lieze
    jongens: Bavo, Servaas, Waldo
    Een tip: dé madame zsazsa heeft ook eens lijstjes gevraagd voor haar tweede zoontje geboren werd. Misschien kun je daar in de massale reacties die er gegeven werden, ook nog wat inspiratie halen.
    groetjes,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil ook wel meedoen.
    Zoals bij de meesten verandert het lijstje ook regelmatig, maar hier mijn top 3 voor elk:
    meisjesnamen: Lise (maar uitgesproken als Lieze), Elien, Eef(je)
    jongensnamen: Daan, Tomas, Kobe

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey leuk!
    Tja en ik ga natuurlijk mijn eigen kindernamen in die top 3 zetten:
    Finn (meisje), Tijl (jongen), Sien (meisje).

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb altijd wel zin om zomaar iets te krijgen, tot nu toe nog niet gelukt.
    Mijn toffe namen
    Vic, Joppe, Louis, Warre, Jenne,

    BeantwoordenVerwijderen