woensdag 2 maart 2011

Geheimpje vertellen!

Ik had nog maar net een test gedaan en dacht dat iedereen aan me kon zien dat er een klein miniscuul beebje in mijn buik aan het groeien was. 
Net alsof je een bord met neonlichten draagt dat schreeuwt 'kijk naar mijn buik'!
Natuurlijk wil een crea-bea meid als ik dit origineel melden en dus deden we dit...


...vogeltjes die een geheimpje vertelden!

sleutelhangers voor de grootouders,
fimobedeltjes voor vriendinnen,
tutkettingen voor zus en schoonzussen.


Verder heb ik een tijdje geleden ook nog deze stofjes aangekocht
...en niets maar dan ook niets werd er mee gedaan.



Ja ja, beebje kan er wat van, creatieve hormonen temmen! ;)




4 opmerkingen:

  1. oooh proficiat, ben hier lang niet geweest, vanwege eigen beebje, en ondertussen ben je getrouwd en ook nog zwanger!!!

    Geniet ervan

    k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende vogeltjes. Dat zal wel veel werk geweest zijn. Misschien ook leuk als doopsuiker dingetje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerst en vooral ,proficiat met beebje in de buik.
    Mooi gedaan. Tof om op zo'n manier een belangrijk nieuwsje te vertellen.
    Fimobedeltjes zelf gemaakt ? Ik heb ook nog veel fimo liggen,dit brengt me wel op ideeën.
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! En had iedereen het meteen door?

    BeantwoordenVerwijderen